وبلاگ

اثبات مالکیت زمین بدون سند

اثبات مالکیت یکی از موضوعاتی است که مبتلابه است چرا که اراضی را باید به دو دسته تقسیم کرد یا اراضی پلاک ثبتی دارند یا کلا فاقد پلاک ثبتی  هستند،

در حال حاضر بیشتر از ۸۰ درصد اراضی پلاک ثبتی دارند ولی یا پلاک ثبتی بزرگی است که هنوز تفکیک نشده یا  تفکیک شده ولی رسما به نام متصرف نیست .

آن دسته از اراضی که کلا پلاک ثبتی ندارند نیاز به پیگیری های ثبتی برای گرفتن سند هستند که استعلامات لازم انجام و سپس سند مالکیت صادر می‌شود. 

ولی آن دسته ای که پلاک ثبتی بزرگ دارد ولی تفکیک نشده نیاز است که پیگیری مجزایی شود که پلاک ثبتی وجود دارد ولی بزرگ است اصطلاحا در بین عموم مردم میگن  سند مادر داره.

 

اگر در پلاک ثبتی بزرگ یا کوچک فرقی نمیکنه معارضی وجود داشته باشد که هر کدام مالکیت خود را درست بداند می‌بایست اول اثبات مالکیت صورت بگیرد فرقی نمیکند که طرف مقابل شخص باشد یا سازمان و شرکت، البته مسائل حقوقی اینگونه نیست که در تمام این موارد اثبات مالکیت صورت گیرد قبل از انجام هر کاری باید اسناد و مدارک لازم را رویت و سپس تصمیم گیری شود.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید